środa, 1 maja 2013

3. Maj ;)

I rozpoczął się maj ;)) mój ulubiony miesiąc bo wiosna, bo bzy, bo konwalie, bo moje urodziny, bo Dzień Matki...
no i maj to miesiąc na moje upiększanie! ze względu na urodziny postanowiłam sobie, że bez żadnych skrupułów mogę zaszaleć, a co! Zapisałam się na trwałą na rzęsy - pierwszy raz będę miała ją robioną bo rzęsy jak kołki proste mam. Cena u mojej kosmetyczki to 70 złotych. Zapisałam się na 10 maja, do tego jeszcze depilacja i regulacja brwi, full zestaw. W przyszłym tygodniu mam również zamiar zrobić sobie paznokcie hybrydowe - bo swoje paznokcie jako tako zapuściłam ale strasznie mi się rozdwajają i cienkie są jak cholera... koszt 50 złotych.
No i o zakupach już nie wspominam, czekam na wypłatę, która ma być w środę za tydzień i będę szaleć;))

 prezent od Chłopa ;))
sezon grillowy uważam za rozpoczęty ;))
Ostatnio moja ulubiona ;))
moje niedzielne dzieło ;))

16 komentarzy:

  1. Owsianka z Activi bardzo mi smakuje nie jest sztywna jak te które sypie się do kubka i zalewa wrzątkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście nie lubię tych co się wrzątkiem zalewa, smak okropny jak dla mnie mają

      Usuń
  2. Mówisz, że owsianeczka daje radę? to muszę się skusić, bo ostatnio widziałam w sklepie, ale nie wiedziałam czy to da się zjeść hehe i nie kupiłam:)
    Ładne zegarki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiła ją kiedyś na 'próbę' i od razu mi posmakowała ;))
      polecam ;))

      Usuń
  3. Noszę hybrydę już około dwa lata i jestem megazadowolona! Nic nie odpryskuje, nie schodzi i trzyma się nawet do dwóch, trzech tygodni. Bajka!:)

    Też uwielbiam maj, mam nadzieję, że pogoda będzie dopisywać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc tym bardziej jestem zadowolona, że zapisałam się na tą hybrydę ;))

      Usuń
    2. Myślę, że efekt końcowy Ci się spodoba:)

      Usuń
    3. zapisałam się na french, a Ty jaki nosisz?;))

      Usuń
  4. Hybrydę robie sobie już jakiś czas i szczerze polecam. Płytka się nie niszczy, trzyma się do 3 tygodni. Paznokieć wygląda nawet naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robiłam hybrydę długo. Ogólnie świetna sprawa, tylko szkoda, że niszczy paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. No szalejesz kochana, oby tak dalej! : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ze wzgledu na zawod nie mozge malowac paznokci, bo sama bym sobie takie zrobila. My jeszcze sezonu grilowenie nie mielismy szans rozpoczac, bo leje i zimno. Pewnie jak co roku dopiero na urodzinki meza bedzie sie dalo pierwszego grila zorganizowac. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownego maja i upiększania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię maj, i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, zegarki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń