sobota, 25 maja 2013

[5]. Moje Rossmannowskie łupy ;))

O tym, że Rossmann zrobił cudowny prezent nie tylko dla Mam ale dla wszystkich kobietek wie chyba już każdy.
- 40% na kolorówkę i kosmetyki do pielęgnacji twarzy to rewelacyjna oferta ;)) Więc polegałam i ja.
Jednak tym razem więcej kosmetyków kupiłam swojej Mamie jak i Teściowej z okazji jutrzejszego święta.

Ja natomiast skusiłam się jedynie na dwa produkty z firmy Tołpa - normalizujący żel do mycia twarzy oraz mikrozłuszczający żel do mycia twarzy. Są to moje ukochane produkty, które uwielbiam!
Posiadam już oba te produkty ale opakowania sięgają dna. Każdy z nich kosztuje nieco ponad 25 złotych, a wczoraj udało mi się kupił każdy po 15 złotych z groszami.

Promocja trwa bodajże do 29 maja więc wybierzcie się do Rossmanna bo naprawdę warto ;))

8 komentarzy:

  1. ja nie wiedziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam wczoraj i też skorzystałam z tej promocji, tyle że ja obkupiłam siebie i mamę w kremy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo to moze sie skusze chociaz byl plan odlozenia kasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś mi pani przy kasie w Rossmanie powiedziała, a ja akurat karty nie miałam przy sobie, a gotówki już ledwie co;) Ale że promocja trwa do środy, więc na pewno tam wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za info :) dzisiaj pobiegne i skorzystam z promocji, bo warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie zaszalałam ;) Kupiłam tylko peeling gruboziarnisty z Lirene i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też skorzystałam z promocji, myślę, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie po promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dawno nie byłam w Rossmannie, chyba się wybiorę dzisiaj w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń